Subject: Jalgratturi koolituse toetamine / Kuusalu Keskkool
From: "Marika Luik" <[email-masked]>
To: "info transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Tue, 26 Mar 2024 17:00:12 +0200

Tere

Palun registreerige Kuusalu Keskkooli sooviavaldus teemakausta „10-1
Liikluskoolituse toetamine koolides 2022-2025 (dokumendid)“. Tähtaeg 30 p,
täitja Marika Luik.

Heade soovidega

Marika Luik

Juhtimisõiguse teenusehaldur (jalgratta juhtimisõigus, vedurijuhiluba)
Sõidukite juhtimisõiguse osakond

+372 5615 6709

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Kristi Tarik <[email-masked]>
Sent: Monday, March 25, 2024 10:42 AM
To: Marika Luik <[email-masked]>
Cc: Heli Perg <[email-masked]>; Jane Vahter
<[email-masked]>
Subject: Jalgratturi koolituse toetamine / Kuusalu Keskkool

Tere

Manusena on kirjaga kaasas Kuusalu Keskkooli sooviavaldus jalgratturi
koolituse toetamiseks. Lisatud on ka õpetaja poolt koostatud koolituse
tööplaan.

Kui tekib küsimusi või oleks vaja lisainfot, siis palun võtke ühendust!

Parimate soovidega

Kristi Tarik

Kuusalu Keskkool

Koolijuht

Harju maakond, Kuusalu vald, 74601

Kuusalu küla, Vana-Narva mnt 28

Mob. +372 56 565 887

Tel. +372 602 4370

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.kuusalu.edu.ee <http://www.kuusalu.edu.ee/>